سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی دلتا

معرفی و بررسی لپ تاپ استوک اپل مدل Macbook Pro A1278

 نقد و بررسی

لپ تاپ استوک اپل مدل Macbook Pro A1278 یکی از محصولات با کیفیت  کمپانی نام آشنای Apple می باشد که حتی مدل کار کرده آن از قابلیتها و ویژگی های خاصی برخوردار است که می تواند نیاز های افراد آماتور و حرفه ای را به خوبی پاسخگو باشد، از قابلیت های خوب و قابل ذکر آن می توان به شاسی محکم آلومنیومی مستحکم، طراحی بسیار جذاب، داشتن ترک پد و پشتیبانی از مالتی تاچ، صفحه نمایش 13.3 اینچی با کیفیت LED، جک 3.5 میلی متی هدفون و حذف USP 3.1 Type-c، رزولوشن 900*1440 پیکسل و رم 4 گیگابایت و همچنین خروجی و اتصالات کاملا مناسب و کاربردی برای کاربران می باشد.

صفحه نمایش و عمر باتری

لپ تاپ استوک اپل مدل Macbook Pro A1278 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 900*1440 می باشد که از متوسط رزولوشن های موجود در لپ تاپ های استاندارد 13 اینچی ها بالاتر است و با نوردهی LED کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد. البته وجود وب کم با توان ضبط HD و کیفیت عالی نیز قابل توجه خواهد بود.

همچنین عمر باتری این دستگاه با وجود این سخت افزار قدرتمند می توان یکی از بهترین ها به حساب آورد. در تست پخش ویدیو، مک بوک پرو 13.3 اینچی تا 7 ساعت به خوبی دوام آورده است.

طراحی صفحه کلید

طراحی این مدل لپ تاپ مشابه مدلهای قلبی مک بوک ها می باشد و تفاوت چندانی در ظاهر با همدیگر ندارند، شاسی تمام آلومینیومی مستحکم بسیار جذاب به همراه همان ترک پد های براق زیبا در پایین کیبورد، پورت ها و اتصالات در یک طرف و درایو نوری در سمت دیگر زیبایی آن را دوچندان کرده است.

در لپ تاپ استوک اپل Macbook Pro A1278 همان ترک پد های دوست داشتی با پشتیبانی از مالتی تاچ به همراه یک صفحه کلید عالی و بی عیب و نقص ارائه داده است و زمانی که به حرکات مالتی تاچ بسیار دوست داشتی این ترک پد عادت کنید کار کردن با لپ تاپ های دیگر برایتان بسیار دشوار خواهد بود امروزه بسیاری از کمپانی ها از این قابلیت در لپ تاپ ها استفاده کرده اند اما می توان گفت که همچنان اپل در اوج و صدر قرار دارد.